Radionica

Uklonite najveće prepreke za rast i razvoj svog uslužnog biznisa

Vlasnici biznisa postanu svjesni da moraju poduzeti promjene kad primijete stagniranje prihoda, veliku fluktuaciju osoblja ili nakon loših recenzija.

Razumljivo je da svakodnevni poslovi i obaveze ostavljaju malo vremena za planiranje, edukacije i promjene, ali za sve to bude prekasno kad se problemi već pojave.

Stoga smo odlučili udružiti znanje, iskustvo i kapacitete da kroz ovaj program probleme spriječimo na vrijeme.

  • Nela Kačmarčik – Maduna
  • Tomislav Lneniček
  • Svjetlana Ranek Franjul
Nela Kačmarčik – Maduna, Tomislav Lneniček, Svjetlana Ranek Franjul
Uklonite najveće prepreke za rast i razvoj svog uslužnog  biznisa

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Radionica omogućuje uslužnim biznisima da prepoznaju najveće prepreke razvoju svog poslovanja.

Proces počinje diskusijom o primjerima i prikupljanjem informacija.

Kroz razgovor, polaznici identificiraju potencijalne prepreke rastu i razvoju biznisa (vezano za tim, ciljeve, razumijevanje i procese za poslovni uspjeh i zadovoljne klijente)

Radionica omogućuje odgovore o specifičnim potrebama kako bi polaznici:

  • Uklonili prepreke rastu i razvoju biznisa, vratiti motivaciju i pomogli odlučiti hoće li direktor/vlasnik firmu zadržati ili prodati
  • Otkrili najčešće uzroke sukoba i nezadovoljstva djelatnika tako da svoj tim poslože efikasno i umanjite stres svima koji rade s njima ili za njih
  • Testirali nekoliko ideja koje će pomoći da mlade privučete i zadržite, tako da tim dobije novu energiju i privuče nove klijente
  • Spoznali svoje konkurentske prednosti i privukli idealne klijente, bez gubljenja energije na brigu o konkurenciji i teškim klijentima.
  • Pronađu vrijeme i razrade ideje koje će unaprijediti njihovo poslovanje.

Više detalja možete naći na https://www.nkmonline.hr/ukloni-prepreke

Što ćete naučiti?

  • Svjesnost o najvećnim preprekama rastu i razvoju biznisa
  • Spoznaja o najčešćim uzrocima sukoba i nezadovoljstva djelatnika
  • Ideje za privlačenje mladih
  • Definiranje konkurentskih prednosti za idealne klijente
  • Jasnoća o idejama koje će unaprijediti poslovanje i rezultate
  • Savjeti kako spriječiti negativne recenzije

Sadržajne cjeline

Sadržaj radionice prilagođava se prijavljenim pitanjima i polaznicima, a može uključivati sve ili pojedine teme:

Planiranje i postavljanje ciljeva
Sistemi i procesi
Komunikacija i timski rad
Komunikacija sa klijentima i uslužni mindset
Strateška komunikacija

  1. Kviz za otkrivanje najvećih prepreka rastu i razvoju biznisa i dodatna specifična pitanja - polaznici dobivaju na kraju radionice
  2. Pitanja, odgovori i primjeri: Uklonite prepreke razvoju svog biznisa
  3. Opcionalno - online podrška kroz direktne poruke i odgovore na pitanja mailom

Polaznici će moći ugovoriti nastavak kroz mentorstvo/konzalting prema potrebi.

Nastavak može biti hibridna in house edukacija, koja se može organizirati online ili na željenoj lokaciji (na upit).

Ciljana publika

  • Menadžment malih i srednjih uslužnih tvrtki
  • Voditelji odjela za ljudske resurse, planiranje, interne komunikacije i odnos s klijentima
  • Mladi stručnjaci koji namjeravaju graditi karijeru u uslužnom biznisu


Edukatori

Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Mentorica i savjetnica za strateške komunikacije

Svoje znanje i iskustvo pretvaram u mentorske i edukativne programe kako bih polaznicima pomogla da razumiju pravila i razviju vještine koje će im olakšati put od diplome do cijenjenog posla. Kontinuirano se educiram, učeći od vodećih svjetskih stručnjaka bihevioralne ekonomije, marketinga i poslovnih komunikacija, te prateći najbolje primjere kreativnih industrija. Oni koji me znaju kažu da "vidim rješenja prije nego što mnogi postanu svjesni problema", a moj životni princip je da tražim rješenja umjesto da brinem o problemima. To je moja Misija Moguće. Doktorirala sam ekonomiju, magistrirala menadžment, i profesionalno se bavim komunikacijama više od 25 godina, uključujući 20 godina UN službe.

NKM online

Obrt za savjetodavne usluge i trgovinu putem interneta.

Tomislav Lneniček
Tomislav Lneniček
Mentor i savjetnik za upravljanje organizacijama

Tomislav u svakoj organizaciji vidi nove mogućnosti i u svakoj osobi perspektivu. Ima dvadesetogodišnje iskustvo u privatnom, javnom i NGO sektoru. U svom radu susreće se sa problemom organizacije i postavljanje strategije poslovanja te motiviranjem zaposlenika i preuzimanje njihove odgovornosti. Utvrdio da je nedostatak vremena, jasne vizije i strategije, nedovoljna komunikacija i kriva očekivanja dovode do nerazumijevanja između rukovoditelja i zaposlenika, te gubitak poslovnih prilika i gubitka prihoda. Danas kada je odlazak svakog zaposlenika ključan problem i gubitak vremena na pronalazak i uhodavanje novih ljudi, jako je bitno znati upravljati vremenom, posložiti organizaciju poslovanja i uz jasnu viziju te strategiju zaposlenicima omogućiti da aktivno sudjeluju u ostvarenju ciljeva poslovanja i preuzmu odgovornost. Stoga je vlastito iskustvo i iskustvo svojih klijenata želi podijeliti sa ostalim poduzetnicima i kolegama, kako bi klijentima osigurao najbolju uslugu s ciljem veće produktivnosti i ostvarivanja većeg profita.

Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Savjetnica za kulturu uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Svjetlana je dva desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima. Vlasnica je tvrtke „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela. Radi s vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima koje brine gubitak prihoda izazvanog gubitkom kupaca kao i s onima koji su pod stresom zbog mogućih negativnih recenzija. Pomaže im u poboljšanju ophođenja cijelog tima prema njihovim kupcima/gostima/klijentima čime podižu zadovoljstvo istih kao i stopu zadržavanja te dotok novih kupaca i klijenata. Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije. Drži custom-made radionice za tvrtke u kojima joj je fokus na mijenjanju načina razmišljanja o uslužnosti. Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP), a po formalnom obrazovanju je ekonomist.

Service mindset logo

Service mindset

Savjetovanje i edukacije o kulturi uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?