O edukaciji
Radionica omogućuje uslužnim biznisima da prepoznaju najveće prepreke razvoju svog poslovanja.
Proces počinje diskusijom o primjerima i prikupljanjem informacija.
Kroz razgovor, polaznici identificiraju potencijalne prepreke rastu i razvoju biznisa (vezano za tim, ciljeve, razumijevanje i procese za poslovni uspjeh i zadovoljne klijente)
Radionica omogućuje odgovore o specifičnim potrebama kako bi polaznici:
- Uklonili prepreke rastu i razvoju biznisa, vratiti motivaciju i pomogli odlučiti hoće li direktor/vlasnik firmu zadržati ili prodati
- Otkrili najčešće uzroke sukoba i nezadovoljstva djelatnika tako da svoj tim poslože efikasno i umanjite stres svima koji rade s njima ili za njih
- Testirali nekoliko ideja koje će pomoći da mlade privučete i zadržite, tako da tim dobije novu energiju i privuče nove klijente
- Spoznali svoje konkurentske prednosti i privukli idealne klijente, bez gubljenja energije na brigu o konkurenciji i teškim klijentima.
- Pronađu vrijeme i razrade ideje koje će unaprijediti njihovo poslovanje.
Više detalja možete naći na https://www.nkmonline.hr/ukloni-prepreke
Što ćete naučiti?
- Svjesnost o najvećnim preprekama rastu i razvoju biznisa
- Spoznaja o najčešćim uzrocima sukoba i nezadovoljstva djelatnika
- Ideje za privlačenje mladih
- Definiranje konkurentskih prednosti za idealne klijente
- Jasnoća o idejama koje će unaprijediti poslovanje i rezultate
- Savjeti kako spriječiti negativne recenzije
Sadržajne cjeline
Sadržaj radionice prilagođava se prijavljenim pitanjima i polaznicima, a može uključivati sve ili pojedine teme:
Planiranje i postavljanje ciljeva
Sistemi i procesi
Komunikacija i timski rad
Komunikacija sa klijentima i uslužni mindset
Strateška komunikacija
- Kviz za otkrivanje najvećih prepreka rastu i razvoju biznisa i dodatna specifična pitanja - polaznici dobivaju na kraju radionice
- Pitanja, odgovori i primjeri: Uklonite prepreke razvoju svog biznisa
- Opcionalno - online podrška kroz direktne poruke i odgovore na pitanja mailom
Polaznici će moći ugovoriti nastavak kroz mentorstvo/konzalting prema potrebi.
Nastavak može biti hibridna in house edukacija, koja se može organizirati online ili na željenoj lokaciji (na upit).
Ciljana publika
- Menadžment malih i srednjih uslužnih tvrtki
- Voditelji odjela za ljudske resurse, planiranje, interne komunikacije i odnos s klijentima
- Mladi stručnjaci koji namjeravaju graditi karijeru u uslužnom biznisu