O edukaciji
Tečaj Uvod u digitalni marketing uključuje module u okviru kojih se na uči o tehnikama, kanalima i alatima iz područja digitalnog marketinga i brendiranja.
Tečaj stavlja poseban naglasak na iskustveno učenje koje će osposobiti polaznika za korištenje prezentiranih znanja u poslovanju i poslovnom okruženju.
Svi moduli uključuju aktivnosti i sadržaj koji su praktično primjenjivi u svakodnevnom poslovanju. Kroz tečaj se stavlja naglasak na interaktivne alate te će polaznici imati brojne prilike primijeniti nova znanja te vježbati korištenje novih predloženih alata.
Osim toga autorica je pripremila i Start Tool Kit koji će polaznicima pomoći u pronalasku adekvatnog alata za digitalni marketing.
Što ćete naučiti?
- Identificirati ulogu i važnost marketinga u poslovanju današnjice
- Razlikovati marketinške kanale u svrhu promocije
- Razlikovati vrste umrežavanja i utvrditi njihov odnos te važnost
- Identificirati ulogu i važnost društvenih mreža u poslovanju
- Identificirati pisane sadržaje u svrhu promocije
- Analizirati ulogu i značaj sadržaja dodane vrijednosti u kampanji
Sadržajne cjeline
Započinjete program online učenja čiji je cilj upoznati vas sa alatima, kanalima i elementima digitalnog marketinga. Da biste postigli ovaj cilj, morate unaprijediti svoja znanja, vještine kompetencije u ovom segmentu.
- UVOD
- OSNOVE DIGITALNOG MARKETINGA
- SADRŽAJ I DRUŠTVENE MREŽE
- CASE STUDY: 5 KORAKA DO NOVOG KUPCA
Tečaj digitalnog marketinga namijenjen je polaznicima obrazovanja odrasih, čime se povećava sustav cjeloživotnog učenja te razvija program temeljen na interaktivnom učenju.
Nakon tečaja ćete znati procijeniti ulogu i važnost digitalnog marketinga, iskoristiti alate i kanale u cilju kvalitetnije promocije i prodaje proizvoda i usluga.
Ciljana publika
- Informatički pismene osobe do 65 godina starosti, kojima nedostaje dio kompetencija za aktivno uključivanje na tržište rada i poduzetnici koji žele steći znanja koja će instanto moći primijeniti.