Tečaj

Uvod u Digitalni Marketing

Tečaj Uvod u digitalni marketing uključuje module u okviru kojih se na uči o tehnikama, kanalima i alatima iz područja digitalnog marketinga i brendiranja.

  • Lejla Rizvanović
Lejla Rizvanović
Uvod u Digitalni Marketing

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Tečaj Uvod u digitalni marketing uključuje module u okviru kojih se na uči o tehnikama, kanalima i alatima iz područja digitalnog marketinga i brendiranja. 

Tečaj stavlja poseban naglasak na iskustveno učenje koje će osposobiti polaznika za korištenje prezentiranih znanja u poslovanju i poslovnom okruženju. 

Svi moduli uključuju aktivnosti i sadržaj koji su praktično primjenjivi u svakodnevnom poslovanju. Kroz tečaj se stavlja naglasak na interaktivne alate te će polaznici imati brojne prilike primijeniti nova znanja te vježbati korištenje novih predloženih alata.

Osim toga autorica je pripremila i Start Tool Kit koji će polaznicima pomoći u pronalasku adekvatnog alata za digitalni marketing. 

Što ćete naučiti?

  • Identificirati ulogu i važnost marketinga u poslovanju današnjice
  • Razlikovati marketinške kanale u svrhu promocije
  • Razlikovati vrste umrežavanja i utvrditi njihov odnos te važnost
  • Identificirati ulogu i važnost društvenih mreža u poslovanju
  • Identificirati pisane sadržaje u svrhu promocije
  • Analizirati ulogu i značaj sadržaja dodane vrijednosti u kampanji

Sadržajne cjeline

Započinjete program online učenja čiji je cilj upoznati vas sa alatima, kanalima i elementima digitalnog marketinga. Da biste postigli ovaj cilj, morate unaprijediti svoja znanja, vještine kompetencije u ovom segmentu.

  1. UVOD
  2. OSNOVE DIGITALNOG MARKETINGA
  3. SADRŽAJ I DRUŠTVENE MREŽE
  4. CASE STUDY: 5 KORAKA DO NOVOG KUPCA

Tečaj digitalnog marketinga namijenjen je polaznicima obrazovanja odrasih, čime se povećava sustav cjeloživotnog učenja te razvija program temeljen na interaktivnom učenju.

Nakon tečaja ćete znati procijeniti ulogu i važnost digitalnog marketinga, iskoristiti alate i kanale u cilju kvalitetnije promocije i prodaje proizvoda i usluga.

Ciljana publika

  • Informatički pismene osobe do 65 godina starosti, kojima nedostaje dio kompetencija za aktivno uključivanje na tržište rada i poduzetnici koji žele steći znanja koja će instanto moći primijeniti.


Edukatori

Lejla Rizvanović
Lejla Rizvanović
mag. oec., Client Success Manager & IDAE

Lejla Rizvanović – po struci magistra ekonomije, a u naravi Client Sucess Managerica i IDAE - Instructional Designer in Adult Learning koja kroz digitalni marketing potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum. U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Oglašavanje na pretrživačima i društvenim mrežama je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi, posebice kada radi sa web shopovima. Trenutni godišnji budžet kojim upravlja za oglašavanje na društvenim mrežama je 3 mil €. Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga, te je angažirana kao stručna suradnica od strane nekoliko učilišta na području RH. Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo.

I-Digital d.o.o. logo

I-Digital d.o.o.

iDigital has the right know-how to help you or your business succeed. We can design & develop the business procedures or assist you to develop all the key segments of an effective, practical plan to identify, approach and secure new clients (and to keep the old ones) suited to your facilities and your expertise. What specific services do we provide? education & instructional design digital marketing & design services consultancy services Our only agenda is to make your business succeed, and we dedicate a maximum of our efforts to achieve that. DARE. TO SUCCEED.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?