Program

"VALUE-BASED" politika cijena - prodajte svoju stručnost i rezultat, a ne sate

Pružatelji ekspertnih usluga svoje znanje i "know-how" najčešće daju besplatno, s ciljem pridobivanja klijenata u budućnosti, a naplaćuju tek utrošene radne sate. Promijenite paradigmu pristupa i budite plaćeni u skladu s vrijednosti rezultata koje donosite.

  • Filip Zolota
Filip Zolota
"VALUE-BASED" politika cijena - prodajte svoju stručnost i rezultat, a ne sate

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Naplaćujući profesionalne usluge po satu, svoju najvrjedniju imovinu - znanje i iskustvo - dajete besplatno. Počnite naplaćivati svoje usluge na temelju svog znanja i stručnosti jer niste pružatelj usluga, već tvorac rješenja.

Pozicionirajte se kao partner od povjerenja i ključna prednost u njihovom poslovnom rastu.

Formiranje cijena usluga temeljem utrošenog vremena i resursa je pogrešno, jer kompenzacija koju primite mora odražavati vrijednost rješenja koje donosite.

Naučite kako uspostaviti i primijeniti "value-based" politiku cijena u svom poslovanju i budite plaćeni za rezultate koje donosite.

Što ćete naučiti?

  • Razumijevanje "Value-based" politike cijena
  • Potpuna implemetacija "Value-based" politike u vlastito poslovanje
  • Formiranje cijena usluga prema stvarnoj vrijednosti
  • Povećanje profitne marže za vlastite usluge za minimalno 100%
  • Uspostava partnerskog odnosa s klijentima i adekvatno vrednovanje rezultata

Sadržajne cjeline

  1. Analiza zatečenog stanja cjenovne politike i odnosa s klijentima
  2. "Value-based" politika cijena, metodologija i primjena
  3. Segmentacija profesionalnih usluga, prioritizacija i uspostava cijena usluga
  4. Uspostava financijskog modela kompenzacije za profesionalne usluge
  5. Upravljanje očekivanjima, prigovorima i dilemama u procesu implementacije cjenovne politike
  6. Uspostava komunikacijskog okvira cjenovne politike prema klijentima

Ciljana publika

  • Pružatelji profesionalnih usluga, samostalni poduzetnici i tvrtke koje žele podići profitabilnost svog poslovanja
  • Poduzetnici početnici koji već na samom početku žele uspostaviti "Value-based" cjenovnu politiku i partnerski odnos s klijentima


Edukatori

Filip Zolota
Filip Zolota
Mentor i konzultant za value-based pricing, produktizaciju usluga i skaliranje poslovanja

Filip je dugogodišnji poduzetnik, mentor i edukator koji je svoju karijeru gradio radeći na internacionalnom tržištu i u preko 40 poslovnih niša. Vlasnik je growth marketing agencije MAOIO, vlastite konzultantske prakse koja poduzetnicima pomaže u uspostavi cjenovnih politika, skaliranju poslovanja i izlasku na inozemna tržišta, suosnivač internacionalne poslovne mreže UBN i suvlasnik tvrtke za proizvodnju naljepnica SHEEP LABEL. Većinu svog vremena provodi pomažući poduzetnicima u savladavanju svakodnevnih izazova, uspostavi održivog poslovnog modela, produktizaciji usluga, skaliranju poslovanja, implementaciji value-based pricing modela, izgradnji privatne poslovne mreže i internacionalizaciji poslovanja. Strastveni je networker, član brojnih udruženja, poslovnih mreža i organizacija stoga se nemojte začuditi ako ga sretnete i u najskrovitijim zapečcima interneta. Osim iza ekrana, možete na njega naići i kraj najbližeg biljarskog ili snooker stola.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?