O edukaciji
Najvažnija kompetencija (poslovnoga) pripovijedanja, uz autentičnost, jest bogata mentalna slika koja je temelj za oblikovanje poslovne priče. Što je slika više "prenapregnuta" i bogata detaljima, lakše ju pamti onaj tko govori, ali i publika.
Što ćete naučiti?
- Polaznici će naučiti definirati mentalnu sliku koja je temelj za uspješno (poslovno) pripovijedanje.
- Polaznici će moći "prenapregnuti" mentalnu sliku koja će najbolje zrcaliti temelje autentične poslovne priče.
- Polaznici će savladati osnovno memoriranje svoje poslovne priče uz mentalne slike.
Sadržajne cjeline
Govoriti napamet uvijek iste rečenice... to stvarno nema smisla, niti pak funkcionira baš najbolje. Međutim, biti fleksibilan, u okviru svoje oblikovane poslovne priče, i "zavodljivo" autentičan - prava je moć business storytellinga. Ako poslovna priča bude dobro osmišljena, privlačit će vjerne idealne kupce/klijente.
- Nakon kratkog uvoda u business storytelling, definira se mentalna slika i njezina uloga u pripremi pripovijedanja.
- Izrađuje se "prenapregnuta" mentalna slika kao temelj za poslovnu priču.
- Memorira se i prezentira poslovna priča - uz pomoć mentalne slike.
Ciljana publika
- Poduzetnici početnici
- Poduzetnici s iskustvom