O edukaciji
Pregovaranje je oblik interakcije tijekom kojeg morate upravljati svojim emocijama kako biste postigli svoje ciljeve.
Vještine pregovaranja ključne su za tvrtke u neformalnoj svakodnevnoj komunikaciji i formalnim aktivnostima, uključujući zakupe, prodaju, isporuku usluga i druge ugovore. Ova edukacija posebno je pripremljena kako bi vam pomogla da unaprijedite svoje pregovaračke vještine kako biste učinkovito doprinijeli svom poslovnom uspjehu i stekli znanja o pristupu koji rezultira dobrom voljom druge strane, unatoč različitostima interesa.
Što ćete naučiti?
- Taktike pregovaranja
- Izgradnja odnosa s interesno suprostavljenom stranom - jasna komunikacija
- Kontrola verbalnih i neverbalnih signala
- Čitanje i kontrola govora tijela
- Kako biti asertivan, ali ne i agresivan
- Kako biti kreativan u iznalaženju rješenja
- Kada odustati - kako elegantno odbiti ponudu
- Trikovi koji se koriste tijekom pregovora
- Follow-up
Sadržajne cjeline
Ova edukacija pomaže u stvaranju zdravijih odnosa među interesno suprotstavljenim stranama, pružanju vrijednih i dugotrajnih rješenja na obostrano zadovoljstvo, kao i smanjenju mogućnosti nastanka problema i sukoba.
- Što su pregovori i kako se odlučiti za njih
- Planiranje pregovora (pravila za pojedine faze)
- Taktike u pregovorima (kada je BATNA bolji izbor)
- Asertivnost kao točka ravnoteže između pasivnog i agresivnog stava
- Cjenkanje - trgovanje
- Neetični trikovi
- Govor tijela u pregovorima + verbalni dio (zrcaljenje)
- Zaključivanje posla
Ciljana publika
- Oni koji u svojim poslovnim pregovorima žele postići veći profit i bolje uvjete
- Oni koji žele naučiti bolje pregovarati: u poslu (komercijalni pregovori), na poslu (pregovori oko plaće), u svakodnevnim životnim situacijama (pregovori oko usluga, na "šalterima" i sl.)
- Oni koji žele dopuniti svoja znanja situacijskog/kontekstualnog razumijevanja i unaprijediti svoj AQ