O edukaciji
Prodajna komunikacija s pacijentima je delikatan posao koji zahtijeva puno znanja i vještine. Na ovoj edukaciji naučit ćete najbolje prakse prodajno komunikacijskog posla uz praktične primjere iz Vaše struke. Uz nove vještine i malo truda značajno ćete unaprijediti zadovoljstvo pacijenta i prodajni rezultat!
Ova edukacija je namijenjena zaposlenicima stomatoloških ordinacija, poliklinika i općenito u sektoru pružanja zdravstvenih usluga.
Edukacija je dostupna i ONLINE uz trajni pristup kao i u inhouse varijanti gdje se prilagođava ciljevima i zaposlenicima samo Vaše organizacije.
Što dobivate:
✅ Kompetentnog voditelja
✅ Strukturirani pristup temi, kvalitetne i aktualne sadržaje te prilagodbu svakom polazniku zahvaljujući radu u malim trening skupinama
✅ Mogućnost iznošenja svoje poslovne situacije i izazova te dobivanje riješenja za iste
✅ Tiskanu skriptu za praćenje treninga
✅ Certifikat/uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
✅ Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana od dana radionice za pitanja i pomoć oko implementacije treninga
✅ Ručak
✅ Osvježenje i tople napitke u pauzama
Posebno izdvajamo dvije cijeline edukacije i njihov sadržaj:
Komunikacija licem u lice
- 1. susret s pacijentom,
- Ostavljanje pozitivnog 1. dojma u razgovoru s pacijentom,
- Profesionalni stav koji osvaja pacijenta,
- Kontinuum sviđanja na osobnoj razini,
- “Mali” razgovori i empatija,
- Kontinuum povjerenja na profesionalnoj razini,
- Osnove verbalne i neverbalne komunikacije,
- Primjerena intonacija razgovora,
- Empatija,
- Izrada “6W” baze pametnih pitanja,
- Tehnika konstruiranja pitanja,
- Razgovor o pacijentovoj situaciji, željama i potrebama,
- Aktivno slušanje i razumijevanje pacijenta,
- Prezentacija mogućih rješenja,
- Teška pitanja, prigovori pacijenta i prevladavanje,
- Verbalni i neverbalni kupovni signali,
- Negativni kupovni signali,
- Usuglašavanje potreba,
- Postizanje dogovora i zaključivanje razgovor,
- Cross-selling,
- Up-selling,
- Najčešće greške,
- Akcijski plan.
Telefonska komunikacija ☎
- Prihvat ulaznog poziva
- Stav koji osvaja pacijenta,
- Pravila telefonske komunikacije i bon ton over the phone,
- Osnove verbalne i neverbalne poslovne komunikacije,
- Primjerena intonacija razgovora,
- Važnost prvog dojma preko telefona,
- Kako zaraditi simpatiju i povjerenje pacijenta,
- Empatija
- Small talk i ice breaker tehnike za opuštanje pacijenta,
- Razgovor o pacijentovoj situaciji, željama i potrebama,
- Aktivno slušanje i razumijevanje,
- Sažimanje i usuglašavanje potreba,
- Dogovor oko termina pregleda,
- Zaključivanje razgovora.
Što ćete naučiti?
- Kako suvereno voditi komunikaciju s pacijentom od trenutka 1. telefonskog ili osobnog kontakta pa sve do zaključivanja prodaje
- Kako kod pacijenta stvoriti osjećaj osobnog i profesionalnog povjerenja
- Kako istražiti pacijentove želje i potrebe, prezentirati moguća rješenja i pogodnosti te zaključiti prodaju
- Kako postići da nam se pacijenti vraćaju
Sadržajne cjeline
- Interaktivna radionica i diskusija
- Praktične vježbe
- Edukativni filmski sadržaji i diskusija
Ciljana publika
- Voditeljima i vlasnicima ordinacija ili poliklinika.
- Doktorima, sestrama, tehničarima, djelatnicima na recepciji.
- Svima koji komuniciraju s pacijentima telefonom ili licem u lice od dogovaranja termina pregleda do komunikacije na recepciji i ordinaciji.